Categories:

visiting friends and relatives in july

al juliol apreta la calor i sempre va bé tenir una piscineta a la terrassa. aquest cop l’hem comprada al decathlon. la que teníem l’any passat va ser la típica piscina bestway de 150*150 però no ens va durar ni una temporada. aquesta és del decathlon i val 13 euros. la gràcia de la de l’any passat era que tenia un forat de desaigüe i no s’havia d’inflar. però ha durat ja més la del decathlon que la pija. en fin, per si algú es planteja comprar una piscina per la terrassa…

el què si que va bé és el puzzle del decathlon, que quan cauen de cul (o cap ocasionalment) es fan menos mal.

el primer dia s’ho van passar teta. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

les tardes caluroses d’aquest juliol ens pujàvem a l’V17 i cap al llac de la creueta del coll. està bé ja que no tenim res millor a barcelona, però ens ho pordíem currar una mica. reivindico una piscina d’aquestes a cada barri 🙂13 un dels dies de piscina, va venir la naomi amb la seva mare. que amb seny i de 36 setmanes embarassada va agafar un taxi per arribar.14 15

si li preguntes a la lola qui és la seva millor amiga, diu que la naomi. i quan fa dies que no la veu, diu que té naomitis.

ja de baixada a agafar l’autobús.
17 el monstruo de las galletes a la samarreta i a la realitat. no sé si la foto era pel conjunt samarreta-galeta o per lo guapo que està amb el gorro 😛18 i cap a la piscina que hi falta gent. he de dir que en general el llac de la creueta del coll està net, però un dia que vaig anar-hi jo estava molt brut. 1 de 10 que hi hem anat. hem de seguir observant. de totes maneres està menys superpoblat que la torre de les aigües. també és menys accessible. 19 esperant l’autobús que ens porta a casa.20 i aquest finde hem improvitzat i hem anat a veure el dani, la mari, l’audrey i l’edith. estèvem a punt d’anar a la creueta del coll quan un whatsapp del dani ens va convidar a casa seva. vam agafar tot el metro de la línia verda fins valldaura. la primera vegada en la vida que jo anava a aquesta parada… 21 el viatge ve donar per molt 😛22 i vam arribar a casa i a dinar! primer els nens petits i mitjans i després els grans.
2324 faig aquesta distinció perquè després els petits, van anar dormir la migdiada. els mitjans cap intenció de domir-la i els grans desitjant-la, però sense èxit.25 i per la tarda, a la piscina!26

és una piscina llarga i estreta. no n’havia vist mai cap com aquesta. però s’estava bé a l’ombra, i per refrescar-te, va estupendament.

i diumenge, també va haver-hi divisió. la lola i el francesc van anar a dinar amb l’àvia al viena.28 29

i el bruno i jo ens vam quedar a casa l’àvia. el bruno dormint i jo fent el meu torn setmanal de clash of legends.30

un matí laborable amb els nens… tota una altra vida que tenen sense nosaltres.31 32 33 fent plastilina amb l’andrea.34 i com que la lola tenia naomitis, vam quedar amb la naomi al parc de la ciutadella. aquest cop vam anar-hi nosaltres que l’alana ja estava de 38.35

i l’altre diumenge, vam anar a sacha i tradicionalment, al parc. i aquest cop…36 vam aconseguir veure a la emma!37 i ja per acabar les visites a amics (és lo que té no anar a fonolleres), vam anar a conèixer al guiu.38 a l’ot li va agradar el formatge que vam portar 🙂39 i al bruno li va encantar jugar amb joquines noves. 40 i la lola va poder jugar al primer frutal, precuela del frutalito.41 i a que no sabeu on van amb bus? pues si, a la piscina.42 esperant a la iaia montse per anar a comprar el regal de cumpleanys de la lola, que ja falta poquet.43 i vam aprofitar que la maite estava al bar de lesseps per esperar un taxi amb la iaia montse.44 i a la piscina de balsareny berenant un frigopie. encara existeixen, si.45 com que no feia molt bon dia, no hi havia gare gent. sembla que si no fa 40 graus i un sol espatarrant, no val la pena anar a la piscina… 46 brunazo!47 amb el papa.48 una abraçada de la lola i el bruno això no ho pot suportar i ha de venir a fer contacte. i que no falti la galeta a la ma.49 a les golfes. sembla que estiguin tenint una conversa, però no.50 plop. 51 al cine veien buscant la dori. com que havíem vist buscant a nemo per casualitat (bé perquè estava al yomvi), pues mira… 52 llegint el llibre d’abans d’anar a dormir.53