Categories:

les festes de gràcia 2016

unes foticos pre-festes de gràcia. com ja heu vist en altres posts, quan no hi ha gaire a fer les tardes de calor anem al llac de la creueta del coll. aqe¡uestes són les vistes des de la terrassa on anem a sopar. i sona… rumba normalment 😉1 pintada d’elmer.2 a la biblioteca, que ja havíem de tornar els llibres del mes passat.3 amb el cocodril inflable.4 al francesc se li va adormir el bruno a la cuina mentre feia el dinar…5 cap a la carretera de les aigües a passejar un rato.6 com que estaven fent manteniment als ferrocarrils, ens van posar un taxi!7 foto de família 🙂
8 al viena. ara és el nostre restaurant dels diumenges.9 dinant i fent marranades amb el drap mullat.10 11 tornant del viena de dinar amb l’àvia.12 fent el mico al parc de lesseps.13 la birreina a les 7 del matí.14 i la platja a les 7:40. hi ha molta gent per ser aquestes hores!15 i a la creueta del coll amb l’emma.16 17 18 19 2 cridant i un fent silenci 🙂20 a casa la iaia montse descobrint els vanos.21 i… la fira ha començat!!!22 tot i que el bruno és massa petit…23 i sempre s’ha d’esperar fora.24 a la norieta amb tempesta de neu.25 26 i el bruno enfadat perquè també vol pujar-hi.27 als llits elàstics.28 29 al final vam pujar al castell inflable al bruno, però no. és massa petit.30 com que últimament es lleves molt tard, vam sortir de casa i vam anar ja a dinar. als pollos de llull i va ser un hit! pollo amb patates. els cambrers quan vam demanar van fer cara de això no s’ho acabaràn, però si, ens ho vam acabar tot!
31 hi ha racó de nens.32 33 i després del pollo, patates i croquetes a fer una migdiada pel zoo.34 mentre a la lola li maquillen la cara amb una papallona.35 36 i cap a la fira un altre cop. la lola és feliç a la fira, sap greu no anar-hi.37 i diumenge, a dinar al viena. aquest cop amb el bruno.38 com que hi havia patates, no hi va haver problema.39 i cap a dormir a urquinaona.40 i per la tarda un ratet a la plaça del nord.41 la lola hi va fer una amiga.42 i dilluns ja comencen les festes de gràcia! el primer happening un tobogán inflable a la plaça joanic. a la lola li va encantar.43 44 això si, es va cansar una mica.
45 i per la tarda, a escoltar el conte a la plaça revolució.46 als jocs d’aigua d’AGBAR.47 48 i al parc del tobogán que fa voltes.49 tiiito!50 i de tantes coses que fem… macarrons…51 demanant-ne més. 4 plats es va menjar el bruno, i no eren macarrons qualsevols, eren macarrons carbonara! això si, el bacon me’l donava a mi.
52 repentinadet i amb les sabatilles del papa.53 escoltant el conte.54 amb el jefe a la plaça de la vila. feia molta calor, i havíem fet un tros de l’espectacle infantil del jaume barri. no sé si la lola voldrà tornar a anar mai més a un espectacle d’aquest tipus… es va agobiar perquè era molt difícil…55 56 a la plaça del nord, parlant del procés…57 els carrers de gràcia. 58 el guanyador, tordera.59 jocs infantils a passeig de sant joan. classics.60 61 i els que es van enfadar per no guanyar, progrés. la veritat és que es mereixien el primer.62 63 el bruno ja sap passar pels ponte de cordes!64 i finalment hem trobat la seva atracció. els caballitos. tot i que un de nosaltres hi ha de pujar. encara no és de fiar.65 ara amb un plàtan a la boca. realment no para de menjar.66 a la font seca dels jardinets on la gent juga als pokemons.67 als caballitos de grans.68 al miniparc de revolució.69 a les titelles del carrer berga. 70 tito, allà!71 72 73 74 a la piscina les la plaça de la vila.75 al final del camí.76 ai que caus!77 78 79 el carrer del joc dels tronats, fraternitat.
80 i ara el torn del bruno que només portàvem un banyador…81 82 83 casi una senyoreta, que demà ens fa 4 anys. però que ningú li digui que ja és gran, que ella vol seguir sent mitjana i fer P3.84