Categories:

un viatge prou tranquil

doncs ahir vam marxar de viatge, durant 26 nits que estarem fora nord enllà. esperant el taxi a la plaça del tripi.

ja al taxi, un monovolum per a 5 persones, que els normals no els podem agafar, es veu que l’assegurança no cobreix a la cinquena persona. és un tema mal resolt això dels taxis i dels nens. esperant ja a la porta d’embarque. el nostre vol tot i ser de vualing no es va retrassar! sort… perquè mira avui, vaga de taxis i Ryanair. ja al finguer. això d’anar amb nens menors de 5 anys s’ha d’aprofitar, no fas ni cua a facturació (bueno, si en fas una de famílies molt més curta) ni tampoc per passar el control, ni per embarcar. els primers a l’avió. enlairant-nos.  el fèlix s’ha portat molt bé. ha dormit molta estona. la lola la primera meitat ha estat molt tranquila, i la segona meitat ja estava emocionada 🙂 el bruno s’ha portat súperbé. mirant toy story 3, encara que ell volia la 2, s’ha deixat enganyar. anava preguntat de tant en tant: ‘encara estem volant?’ I un cop que m’ha preguntat que quan arribaríem, li he dit que quan acabés la pelicula, i l’ha tirant endavant, a veure si colava 🙂 i el fèlix ha menjat a l’avió. i després d’estar despert una mica, a dormir un altre cop. el sorollet de l’avió li ha sentat bé. arribats. realment aquí no parlen. la lola sobretot però el bruno també sobrepassaven els decibels habituals per un lloc públic. i el primer parc que ens trobem just davant dels lavabos per recollir maletes de l’aeroport. això si: ‘use at your oun risk’. no fos cas…  després del taxi a casa. un quart pis sense ascensor, farem cames. suposo que tots els que llegiu el bloc ja ho sabeu, però us ho explico als que no. hem intercanviat la casa, ara que estem a copenhaguen amb uns danesos i després que anem a islàndia, amb una família de downtown reykjavík.

un cop instalats, el fèlix es va quedar fregit a la teta i el bruno es va voler quedar jugant a casa amb les joguines dels nens, i la lola i el francesc van anar a donar una volta pel parc del costat de casa, Parc Søndermarken. de moment la lola ja ha vist la diferència: quin parc més gran i més raro i que poca gent que hi ha. ara, la calor, igual. fa molta calor i no estan preparats per aquesta calor pobres.  després a ‘descansar’ amb la pepi. les vistes des de la finestra d’un dels balcons. la casa és molt nòrdica, més blanca encara que la nostra, sostres una mica alts, molt lluminosa, tant que a les 4 i mitja de la matinada ja és de dia. de fet, la lola i el bruno han demanat permís a les 5 i mitja (s’han tornat a adormir, per això) i el fèlix a les 7 del matí ja està fent la primera migdiada.

i per votació popular, avui anem a Islands Brygge Harbour Bath. a veure si l’aigua està molt freda. i per la tarda a comprar menjar i a explorar el backyard que sembla que hi ha barbacoa i columpio.

5 thoughts on “un viatge prou tranquil

1. que deli😉me lo estoy pasando genial con el libro de a bordo🤗besicos pa los 5😙😙😙😙😙