Categories:

setmana santa a fonolleres, 1 any més tard

com l’any passat, la setmana santa a fonolleres. alguna cosa diferent hem fet, per això. aquest com vam decidir dinar al cotxe, per aporfitar el viatge. i a l’arribar ja ens esperava la ivet. una partideta al quien és quien.

l’aigua de la piscina estava mig-mig.

s’ho pensa… un peuet.. i a dins! us puc assegurar que de mig-mig, res. estava gelada! el bruno fins a la cintura!

i al dia següent vam anar a comprar al bazar asia uns banyadors i uns xurros, que no havíem portat res de piscina… jugant a nines amb la ivet i la sofia, que també te llogada una casa com nosaltres. així que la veureu sovint al bloc. i ara indoor pintant. amb la pepi. el llum.
amb el duc.

si no anàvem 5 vegades al dia a veure els animals no n’hi anàvem cap.

jugant amb la sofía a fer castells al sorral.

i com no, sempre acabem mullats.

a veure els animals un altre cop.

d’excursió a la gola del ter! una excursió de casi 3 km, ueee! això si, mirant floretes.

descansant. jugant a la vora del mar. crec que ja ho he dit més d’una vegada, però a la lola la poses a l’aigua, o especialment al mar i és la nena més feliç del món. ja de tornada. la desembocadura del ter. i per les nits, jugant al duel del 7wonders. a la platja de davant de l’hostal empúries. al xiringuito de l’hostal empúries. està prou bé i donen entrepans també.

jugant a pim pom, a l’estil bruno. les pilotes les agafa la mama…

regant els arbres recent plantats.

al carro del tio martí.

anant a tirar la basura. aiguablava, el dia que vam perdre el baret i no sabem com. el francesc i el bruno van anar a fer una excursió. la lola no estava per excursions aquell dia. i la mireia tampoc. el bruno s’ho va passar bé. una platja entre aiguablava i fornells.

el daró amb una miqueta d’aigua.

per calella de palafrugell.
posant cremita. el golfet.
estàvem al sol perquè feia fred i tot!la lola en bici per tot arreu i el bruno…

la lola va voler anar a parlavà en bici.

i ho va aconseguir! un altre cop a sant martí d’empúries, és la platja que tenim més aprop. i una altra excursió de calella a llafranc. l’hotel on anava la montserrat. la lola amb el banyador nou, especialment comprat per banyar-se a llafranc. i a veure com estava el nostre geocaché. estava ple de plantes! a la tardor era tot roca! i si, estava bé encara. i ja tornant fugint de la tormenta. al sofà esperant per anar a dormir. i ja de tornada a barcelona jugant al valentino cargolino. preparats per anar a sopar al koku kitchen.
edamame.

i fideus picants!

i al matí següent, vam quedar amb la lila al parc de les corones. cadascuna amb amb el seu cotxet i nina. i a dinar i jugar amb la família. i agafadets de la ma del wall-e veient wall-e (molt millor que veure frozen a totes hores).